Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.
Problemer på Reeft
Løst
Operationel
Påbegyndt næsten 4 år sidenVarede cirka 4 timer
Påvirket
Drift DSM 2016
Operationel fra 7:25 AM til 11:11 AM
Drift DSM Business Central
Operationel fra 7:25 AM til 11:11 AM
Opdateringer
Løst
Løst
Reeft har løst problemet, hvis I forsat oplever problemer, kontakt vores tekniske support.
Identificeret
Identificeret
Reeft har pt. serverproblemer og det betyder at I ikke kan tilgå Reeft planner og der er ingen kommunikation mellem DSM og Reeft.
Det vil sige, at der ikke kommer nye ordrer fra DSM ud til montørerne - og ingenting den anden vej heller
Nogle har problemer med at logge på klienten.