Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Løst
Langsom afvikling af DSM Business Central

Påbegyndt
4/01, 2022 ved 06
Status
Løst efter 3 dage

Indvirkning

Operationel
Påvirket
Drift DSM Business Central
  • Løst
    7/01, 2022 ved 10

    Vi vender tilbage til normalt beredskab.

  • Overvåger
    4/01, 2022 ved 11

    hastigheden på Business Central er tilbage til det normale for de berørte brugere. Vi vil fortsat overvåge for at sikre, at belastningstiderne har stabiliseret sig.

    the speed of Business Central is back to normal for the affected users. We will continue to monitor to ensure that load times have stabilized.

  • Identificeret
    4/01, 2022 ved 09

    Vi forventer at vi nærmere os normal drift inden for den næste time.

    We expect to approach normal operation within the next hour.

  • Undersøger
    4/01, 2022 ved 06

    Nogle natlige jobs har hængt og er nu blevet afbrudt. Dette bevirker at Serveren retter data tilbage til før start af disse jobs og det får højest prioritet. Vi undersøger hvilke muligheder vi har for at øge hastigheden på dette.

    Some night jobs has hung and has now been cut short. This causes the Server to correct data back to before the jobs started and it gets the highest priority. We are investigating what options we have to speed up this.