Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Løst
Dot net fejl i Clickonce

Påbegyndt
7/04, 2022 ved 09
Status
Løst efter 5 dage

Indvirkning

Delvist udfald
Påvirket
Drift DSM Business Central
  • Løst
    12/04, 2022 ved 06

    Vi har hjulpet alle som havde problemer med denne Windows update. Sagen lukkes.

    We have helped anyone who had problems with this Windows update. The case is closed.

  • Overvåger
    8/04, 2022 ved 06

    Problemet er en Windows update.

    Vi har implementeret en løsning som I kan hente her: https://www.jmadsm.dk/download/COExcelFix2022.reg

    Tryk kør ved sikkerhedsadvarsel, og tryk Ja og til sidst ok.

    Det kan være nødvendigt at I er lokale administrator på jeres Pc.

    The problem is a Windows update.

    We have implemented a solution which you can download here: https://www.jmadsm.dk/download/COExcelFix2022.reg

    Press run at safety warning and press Yes and finally ok.

    You may need to be a local administrator on your PC.

  • Identificeret
    7/04, 2022 ved 12

    Vi har fundet årsagen og det er en fejl i registreringsdatabasen på jeres lokale Pcer. Vi er i gang med at hjælpe jer med at rette denne fejl.

    We have found the cause and it is an error in the registry of your local PCs. We are in the process of helping you fix this error.

  • Undersøger
    7/04, 2022 ved 09

    Vi får i øjeblikket flere henvendelser omkring .net fejl med Clickonce til DSM. Vi undersøger årsagen til det problemet, vores tese er at det er en Windows opdatering som er årsagen.

    Hvis du oplever problemet kan du logge ind på fjernskrivebordet og starte DSM derfra. Send en mail til teknik@jma.dk hvis du har problemet, så vender vi tilbage når løsningen er fundet.

    We are currently receiving more inquiries about .net errors with Clickonce for DSM. We are investigating the cause of the problem, our thesis is that it is a Windows update which is the cause.

    If you experience the problem, you can log in to the remote desktop and start DSM from there. Send an email to teknik@jma.dk if you have the problem, we will return when the solution is found.