JMA A/S - fiberforbindelse gravet over hos JMA – Hændelsesdetaljer

Drift - API Gateway Under vedligeholdelse

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

fiberforbindelse gravet over hos JMA

Løst
Delvist udfald
Påbegyndt 10 måneder sidenVarede 1 dag

Påvirket

Drift DSM 2016

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

Drift DSM Business Central

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

WEB

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

Drift - Webhosting

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

Drift - API Gateway

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

Drift DSM 2009

Delvist udfald fra 10:07 AM til 1:38 PM

Opdateringer
  • Løst
    Løst

    Vi kan med glæde meddele at alle vores services nu fungere via den reetableret Fiber forbindelse.

    Hvis I stadig oplever problemer, kan det skyldes at udstyr hos jer skal genstartes og I er velkomne til prøve at slukke og tænde jeres Firewall eller kontakte vores supportteam på email it-support@jma.dk, der forsat står klar til at assistere jer.

  • Overvåger
    Opdatering

    Fiberen er reetableret og vi forventer at det kun er et spørgsmål om minutter førend vi kan melde at print virker igen.

    Vi skriver så snart det er tilfældet.

    Vi takker for jeres tålmodighed og forståelse i denne situation.

  • Overvåger
    Opdatering

    Kort status, vi har fået ny Fiber ind og den er ved at blive monteret.

    Hvis alt går vel er alt online igen kl. 13.

    Ny status kl. 13.00

  • Overvåger
    Overvåger

    Kort opdatering om den aktuelle situation vedrørende fiberbruddet ved vores datacenter. Vi er i øjeblikket i tæt kontakt med fiberselskabet, der lige nu arbejder ihærdigt på at udbedre skaderne på fiberen.

    I er stadig velkomne til at kontakte vores supportteam på email it-support@jma.dk, der står klar til at assistere jer.

    Vi udsender en ny status kl. 11.00

  • Identificeret
    Identificeret

    Hermed følger en opdatering med arbejdet på at genoprette vores ene fiberforbindelse til vores datacenter, som blev beskadiget af en entreprenør lige før frokost.

    Vi har fået at vide, at der skal skydes en ny fiber ind til os i morgen kl. 8.30. Vi forventer, at alle berørte kundeproblemer er løst i løbet af i morgen formiddag.

    Vi vil holde dig opdateret om fremdriften og gøre alt, hvad vi kan, for at minimere ulejligheden for dig.

    Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på vores support e-mail it-support@jma.dk

  • Undersøger
    Undersøger

    Vi vil gerne informere jer om en aktuel udfordring, der påvirker nogle af vores tjenester. Vores ene fiberforbindelse til vores datacenter er desværre blevet gravet over, hvilket har medført visse problemer for nogle af jer.

    Nogle af vores kunder har rapporteret problemer med at printe fra deres Business Central, og enkelte oplever vanskeligheder med at oprette forbindelse til fjernskrivebordet. Vi beklager dybt de gener, dette måtte medføre for jer.

    For at hjælpe jer med at fortsætte med at arbejde så problemfrit som muligt i denne periode, anbefaler vi følgende midlertidige løsninger:

    Printproblemer fra Business Central:

    Hvis du har problemer med at printe fra Business Central, kan du forsøge at gemme de nødvendige dokumenter som PDF-filer og derefter printe dem fra en lokal printer.

    Forbindelse til fjernskrivebord:

    Hvis du oplever problemer med at oprette forbindelse til fjernskrivebordet, kan du bruge en alternativ metode ved hjælp af en "outside genvej." Kontakt vores supportteam for yderligere assistance med denne løsning.

    Vi arbejder på højtryk for at få vores fiberforbindelse genetableret så hurtigt som muligt og beklager eventuelle ulejligheder, dette kan medføre. Vores tekniske team har allerede igangsat nødvendige reparationer, og vi forventer, at forbindelsen snart vil være fuldt funktionsdygtig igen.

    Vi vil holde jer opdateret om udviklingen og give besked, så snart alle problemer er løst. I mellemtiden beder vi om jeres forståelse og tålmodighed.

    Hvis I har brug for yderligere hjælp eller har spørgsmål, er I velkomne til at kontakte vores supportteam på it-support@jma.dk

    Endnu engang beklager vi de gener, dette måtte medføre, og vi sætter pris på jeres tålmodighed og forståelse i denne situation.