JMA A/S - Bemærk historie

Alle systemer er operationelle

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Drift DSM 2009 - Operationel

97% - oppetid
apr. 2025 · 89.88%maj · 100.0%jun. · 100.0%
apr. 2025
maj 2025
jun. 2025

Drift DSM 2016 - Operationel

97% - oppetid
apr. 2025 · 89.88%maj · 100.0%jun. · 100.0%
apr. 2025
maj 2025
jun. 2025

Drift DSM Business Central - Operationel

97% - oppetid
apr. 2025 · 89.88%maj · 100.0%jun. · 100.0%
apr. 2025
maj 2025
jun. 2025
97% - oppetid

Drift - Webhosting - Operationel

97% - oppetid
apr. 2025 · 89.88%maj · 100.0%jun. · 100.0%
apr. 2025
maj 2025
jun. 2025

Drift - API Gateway - Operationel

97% - oppetid
apr. 2025 · 89.88%maj · 100.0%jun. · 100.0%
apr. 2025
maj 2025
jun. 2025

Bemærk historie

jun. 2025

Ingen meddelelser rapporteret denne måned

maj 2025

Opdatering til DSM BC
  • Gennemført
    20/05, 2025 ved 21
    Gennemført
    20/05, 2025 ved 21
    Vedligeholdelsen er gennemført
  • Igangværende
    20/05, 2025 ved 18
    Igangværende
    20/05, 2025 ved 18
    Vedligeholdelse er nu i gang
  • Planlagt
    20/05, 2025 ved 18
    Planlagt
    20/05, 2025 ved 18

    Vi laver en programopdatering til DSM Business Central på tirsdag den 20. maj 2025 mellem kl. 20.00-23.00.
    Du må ikke arbejde i systemet i dette tidsrum.

    Du kan finde releasebeskrivelse for DSM 9 allerede nu ved at logge ind på jmaforum.dk

    Ved behov er vores support klar ved telefonen på 8711 0000 fra kl. 8.00 onsdag den 21. maj 2025.

    In English:

    We are planning a program update for DSM Business Central Tuesday, May 20 at 20.00-23.00.
    You cannot work in the system during this time.

    For more information on the new features and improvements, visit jmaforum.dk

    If you have any questions or need assistance, please contact our support team.

Udfordringer med udsendelse af elektroniske dokumenter via Sproom
  • Overvåger
    Overvåger

    Kære JMA / Sproom kunde,

     

    Vi har løst udfordringerne omkring Sproom vedrørende afsendelse af oioxml.

     

    I vil opleve fejl i Sproom, når vi starter udsendelsen af dokumenterne igen. Disse fejl vil blive rettet af vores support i løbet af dagen uden beregning og uden yderligere kontakt til jer.

     

    Hvis I stadig oplever fejl i Sproom i morgen, bedes I venligst kontakte os på ”support@jma.dk

    Dear JMA / Sproom customer,

    We have solved the challenges around Sproom regarding the sending of oioxml.

    You will experience errors in Sproom when we start sending the documents again. These errors will be fixed by our support team during the day at no charge and without further contact with you.

    If you still experience errors in Sproom tomorrow, please contact us at ‘support@jma.dk

  • Identificeret
    Identificeret

    Vi har identificeret årsagen til udfordringerne med udsendelse af elektroniske dokumenter via Sproom og arbejder på at implementere en løsning. Vi følger sagen tæt og opdaterer igen, så snart der er nyt.

    Tak for jeres tålmodighed.

    We have identified the cause of the challenges with sending electronic documents via Sproom and are working on implementing a solution. We are following the matter closely and will update again as soon as there is news.

    Thank you for your patience.

  • Undersøger
    Undersøger

    Vi oplever i øjeblikket, at nogle af vores kunder har udfordringer med udsendelse af elektroniske dokumenter via Sproom.

    Der kommer en ny driftsstatus mandag.

    Vi beklager ulejligheden.

    We are currently experiencing challenges with some of our customers sending electronic documents via Sproom.

    A new operational status will be available on Monday.

    We apologise for the inconvenience.

apr. 2025

apr. 2025 til jun. 2025

Næste