Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Support

Planlagt til 9/07, 2021 ved 09. Gennemført.

Påvirker

Drift DSM 2009
Drift DSM 2016
Drift DSM Business Central
Drift webhosting
  • Gennemført
    9/07, 2021 ved 09

    Maintenance has completed successfully.

  • Planlagt
    9/07, 2021 ved 09

    Kære DSM bruger

    Vi har siden sommer sidste år oplevet en kraftig vækst i antallet af opkald ift. tidligere år og det er vi er rigtig glade for.

    Vi har i samme periode udvidet supporten fra en bemanding fra 2 til 6 kollegaer.

    Vi er klar over at nye kollegaer ikke kan svare på alt i de indledende måneder - vores erfaring er dog positiv.

    Nu er vi så optaget af at sikre, at I kunder ikke sidder i kø i for lang tid. Derfor har vi ansat Jeanette Pedersen til at tage de opkald, der er i overløb, så jeres problemstilling bliver noteret og håndteret af vores supportkollegaer. Dermed kan I komme hurtigt videre med jeres andre arbejdsopgaver.

    Derfor har vi valgt at bruge sommerperioden, hvor der normalt er mindre aktivitet, til at opøve kompetencer som står klar, når vi alle er tilbage fra sommerferie.

    I øvrigt:

    VI opfordrer jer til primært at kontakte os på support@jma.dk eller på vores supporttelefon.

    Du har også mulighed for at anvende JMAForum.dk. Kontakt Nicolaj Fiil Frandsen (nff@jma.dk), hvis du endnu ikke er oprettet på JMAforum.dk.

    Direkte henvendelser pr. mails eller mobil til vores kollegaer i supporten forsinker vores muligheder for at servicere jer med den fornødne hastighed.

    Vi opfordrer til, at der ikke bestilles nye brugere til oprettelse samme dag som de skal i brug, da der er behandlingstid pga. de nye licensregler.