JMA A/S - Bemærk historie

Alle systemer er operationelle

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Drift DSM 2009 - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 100.0%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025

Drift DSM 2016 - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 100.0%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025

Drift DSM Business Central - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 99.75%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025

Drift DSM9 - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 100.0%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025
100% - oppetid

Drift - Webhosting - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 100.0%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025

Drift - API Gateway - Operationel

100% - oppetid
sep. 2025 · 100.0%okt. · 100.0%nov. · 100.0%
sep. 2025
okt. 2025
nov. 2025

Bemærk historie

nov. 2025

Afsendelse af PDF fakturaer fejler
  • Opdatering
    Opdatering

    Løst – afsendelse af fakturaer fejler.

    Vi konstaterede desværre en fejl i går i forbindelse med afsendelse af PDF fakturaer.

    Denne fejl er nu løst, men der kan være fakturaer, der ikke er sendt til kunden, fakturaerne blev nemlig printet i stedet for at blive sendt via mail, hvis man havde bogført en ordre med ean nummer.

    Så hvis I har fakturaer, der er udskrevet på print, skal disse gensendes.

    INFO: Fejlen opstod i forbindelse med at der er lavet en tilretning, så ved ean fakturering bliver den bogførte faktura nu medsendt til SPROOM. Fakturaen er vedhæftet som bilag i SPROOM.

    Resolved – sending invoices is not working.

    Unfortunately, we noticed an error yesterday when sending PDF invoices.

    This error has now been resolved, but there may be invoices that have not been sent to the customer, as the invoices were printed instead of being sent by email if an order with an EAN number had been posted.

    So if you have invoices that have been printed out, these must be resent.

    INFO: The error occurred in connection with an adjustment that was made so that, in the case of EAN invoicing, the posted invoice is now sent to SPROOM. The invoice is attached as an appendix in SPROOM.

  • Løst
    Løst
    This incident has been resolved.
  • Identificeret
    Identificeret

    Vi har desværre konstateret at der er en fejl i den release, der er udsendt i nat.

     Fejlen fremkommer hvis man har udsendt en elektronisk faktura, så vil en efterfølgende udsendelse af PDF-fakturaer fejle. De sendes til printeren i stedet for og bliver IKKE afsendt til kunden.

    Vi har lokaliseret fejlen, men indtil I får en besked om at fejlen er rettet, skal vi bede jer om at undlade afsendelse af PDF fakturaer.

     Ved akut behov for fakturering i dag, så kontakt venligst DSM Supporten.

    Unfortunately, we have discovered an error in the release sent out last night.

    The error occurs if you have sent an electronic invoice, in which case any subsequent PDF invoices will fail. They will be sent to the printer instead and will NOT be sent to the customer.

    We have located the error, but until you receive a message that the error has been corrected, we ask that you refrain from sending PDF invoices.

    If you have an urgent need for invoicing today, please contact DSM Support.

Planlagt opdatering til DSM BC // Scheduled Update to DSM BC
  • Gennemført
    18/11, 2025 ved 22
    Gennemført
    18/11, 2025 ved 22
    Vedligeholdelsen er gennemført
  • Igangværende
    18/11, 2025 ved 19
    Igangværende
    18/11, 2025 ved 19
    Vedligeholdelse er nu i gang
  • Planlagt
    18/11, 2025 ved 19
    Planlagt
    18/11, 2025 ved 19

    Der foretages en planlagt opdatering af DSM Business Central tirsdag den 18. november i tidsrummet kl. 20.00 – 23.00.

    I denne periode vil det ikke være muligt at arbejde i systemet.


    Du kan læse mere om de nye funktioner og forbedringer på jmaforum.dk


    Har du spørgsmål eller brug for support, er du meget velkommen til at kontakte vores support team på telefon 8711 0000.

     

     

    In English:

     

    Please be advised that a system update is scheduled for Tuesday, 18 November, from 20:00 to 23:00.
     

    During this time, access to the system will be unavailable.
     

    For details regarding new features and enhancements, please visit jmaforum.dk
     

    If you have any questions or require assistance, please contact our support team on +45 8711 0000.

okt. 2025

Ingen meddelelser rapporteret denne måned

sep. 2025

Planlagt opdatering til DSM BC // Scheduled Update to DSM BC
  • Gennemført
    16/09, 2025 ved 21
    Gennemført
    16/09, 2025 ved 21
    Vedligeholdelsen er gennemført
  • Igangværende
    16/09, 2025 ved 18
    Igangværende
    16/09, 2025 ved 18
    Vedligeholdelse er nu i gang
  • Planlagt
    16/09, 2025 ved 18
    Planlagt
    16/09, 2025 ved 18

    Der foretages en planlagt opdatering af DSM Business Central tirsdag den 16. september i tidsrummet kl. 20.00–23.00.
     

    I denne periode vil det ikke være muligt at arbejde i systemet.


    Du kan læse mere om de nye funktioner og forbedringer på jmaforum.dk.


    Har du spørgsmål eller brug for support, er du meget velkommen til at kontakte vores supportteam på telefon 8711 0000.

     

     

    In English:

     

    Please be advised that a system update is scheduled for Tuesday, 16 September, from 20:00 to 23:00.
     

    During this time, access to the system will be unavailable.
     

    For details regarding new features and enhancements, please visit jmaforum.dk.
     

    If you have any questions or require assistanc, please contact our support team on +45 8711 0000.

sep. 2025 til nov. 2025

Næste