Drift DSM 2009 - Operationel
Drift DSM 2016 - Operationel
Drift DSM Business Central - Operationel
Drift - Webhosting - Operationel
Drift - Webhosting
Drift - API Gateway - Operationel
Drift - API Gateway
Bemærk historie
okt. 2023
sep. 2023
- Gennemført19/09, 2023 ved 21Gennemført19/09, 2023 ved 21
Vedligeholdelsen er gennemført
- Igangværende19/09, 2023 ved 19Igangværende19/09, 2023 ved 19
Vedligeholdelse er nu i gang
- Planlagt19/09, 2023 ved 19Planlagt19/09, 2023 ved 19
Husk, at vi laver en programopdatering til DSM Business Central tirsdag den 19. september 2023 mellem kl. 21.00-23.00. Du må ikke arbejde i systemet i dette tidsrum.
Du kan finde releasebeskrivelse allerede nu ved at logge ind på
https://jmaforum.dk/images/dsm%20releasebeskrivelse%20version%20bc%2004.08.45.pdf
Vores support er klar ved telefonen på 8711 0000 fra klokken 8.00 onsdag den 20. september 2023.In English:
We are planning a program update for DSM Business Central on Tuesday, September 19. at 21.00-23.00. You can not work in the system during this time.
- LøstLøst
Vi kan med glæde meddele at alle vores services nu fungere via den reetableret Fiber forbindelse.
Hvis I stadig oplever problemer, kan det skyldes at udstyr hos jer skal genstartes og I er velkomne til prøve at slukke og tænde jeres Firewall eller kontakte vores supportteam på email it-support@jma.dk, der forsat står klar til at assistere jer.
- OpdateringOpdatering
Fiberen er reetableret og vi forventer at det kun er et spørgsmål om minutter førend vi kan melde at print virker igen.
Vi skriver så snart det er tilfældet.
Vi takker for jeres tålmodighed og forståelse i denne situation.
- OpdateringOpdatering
Kort status, vi har fået ny Fiber ind og den er ved at blive monteret.
Hvis alt går vel er alt online igen kl. 13.
Ny status kl. 13.00
- OvervågerOvervåger
Kort opdatering om den aktuelle situation vedrørende fiberbruddet ved vores datacenter. Vi er i øjeblikket i tæt kontakt med fiberselskabet, der lige nu arbejder ihærdigt på at udbedre skaderne på fiberen.
I er stadig velkomne til at kontakte vores supportteam på email it-support@jma.dk, der står klar til at assistere jer.
Vi udsender en ny status kl. 11.00
- IdentificeretIdentificeret
Hermed følger en opdatering med arbejdet på at genoprette vores ene fiberforbindelse til vores datacenter, som blev beskadiget af en entreprenør lige før frokost.
Vi har fået at vide, at der skal skydes en ny fiber ind til os i morgen kl. 8.30. Vi forventer, at alle berørte kundeproblemer er løst i løbet af i morgen formiddag.
Vi vil holde dig opdateret om fremdriften og gøre alt, hvad vi kan, for at minimere ulejligheden for dig.
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte os på vores support e-mail it-support@jma.dk
- UndersøgerUndersøger
Vi vil gerne informere jer om en aktuel udfordring, der påvirker nogle af vores tjenester. Vores ene fiberforbindelse til vores datacenter er desværre blevet gravet over, hvilket har medført visse problemer for nogle af jer.
Nogle af vores kunder har rapporteret problemer med at printe fra deres Business Central, og enkelte oplever vanskeligheder med at oprette forbindelse til fjernskrivebordet. Vi beklager dybt de gener, dette måtte medføre for jer.
For at hjælpe jer med at fortsætte med at arbejde så problemfrit som muligt i denne periode, anbefaler vi følgende midlertidige løsninger:
Printproblemer fra Business Central:
Hvis du har problemer med at printe fra Business Central, kan du forsøge at gemme de nødvendige dokumenter som PDF-filer og derefter printe dem fra en lokal printer.
Forbindelse til fjernskrivebord:
Hvis du oplever problemer med at oprette forbindelse til fjernskrivebordet, kan du bruge en alternativ metode ved hjælp af en "outside genvej." Kontakt vores supportteam for yderligere assistance med denne løsning.
Vi arbejder på højtryk for at få vores fiberforbindelse genetableret så hurtigt som muligt og beklager eventuelle ulejligheder, dette kan medføre. Vores tekniske team har allerede igangsat nødvendige reparationer, og vi forventer, at forbindelsen snart vil være fuldt funktionsdygtig igen.
Vi vil holde jer opdateret om udviklingen og give besked, så snart alle problemer er løst. I mellemtiden beder vi om jeres forståelse og tålmodighed.
Hvis I har brug for yderligere hjælp eller har spørgsmål, er I velkomne til at kontakte vores supportteam på it-support@jma.dk
Endnu engang beklager vi de gener, dette måtte medføre, og vi sætter pris på jeres tålmodighed og forståelse i denne situation.
aug. 2023
- Gennemført23/08, 2023 ved 07Gennemført23/08, 2023 ved 07
Vedligeholdelsen er gennemført
- Igangværende23/08, 2023 ved 05Igangværende23/08, 2023 ved 05
Vedligeholdelse er nu i gang
- Planlagt23/08, 2023 ved 05Planlagt23/08, 2023 ved 05
Kære kunder,
Vi ønsker at informere jer om, at vi vil skifte vores telefonsystem tidligt onsdag den 23. august i næste uge. Mens vi arbejder på denne opgradering, kan der opstå mindre problemer i forbindelse med vores telefonlinjer.
Vi vil gerne forsikre jer om, at vi stadig er tilgængelige for jer. Hvis I oplever nogen udfordringer med at kontakte os via telefonen, opfordrer vi jer til at nå os via e-mail på it-support@jma.dk Vores team er klar til at hjælpe jer hurtigt og effektivt.
Vi takker for jeres forståelse og tålmodighed i forbindelse med denne opgradering. Vi stræber efter at give jer den bedst mulige service.
Med venlig hilsen,
Palle Frostholm
Dear customers,
We would like to inform you that we will be changing our phone system early Wednesday augsut 24th. While we work on this upgrade, there might be minor issues with our phone lines.
We want to assure you that we are still available to assist you. If you encounter any difficulties reaching us via phone, we encourage you to reach out via email at IT-support@jma.dk Our team is ready to assist you promptly and effectively.
We appreciate your understanding and patience during this upgrade. Our goal is to provide you with the best possible service.
Best regards,
Palle Frostholm