JMA A/S - Clickonce anmoder gentagne gange om installation, når de startes. – Incidentdetaljer

Upplever partiellt avbrott

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Clickonce anmoder gentagne gange om installation, når de startes.

Löst
I drift
Började över ett år sedanVarade ungefär 22 timmar

Påverkade

Drift DSM 2016

I drift från 7:09 AM till 5:36 AM

Drift DSM Business Central

I drift från 7:09 AM till 5:36 AM

Uppdateringar
  • Löst
    Löst

    This incident has been resolved.

  • Monitorerar
    Monitorerar

    I en nylig opdatering på statussiden informerer Microsoft om, at deres team har arbejdet hårdt på at løse problemer med ClickOnce i Windows 10. Dette problem påvirker brugere af både versionerne 22H2 og 21H2 af Windows 10.

    Efter udrulningen af KB5028244 eller senere opdateringer har brugere rapporteret, at de oplever anmodninger om installation, når de starter DSM, der er udrullet via ClickOnce. Problemet opstod som følge af en opdatering udgivet den 25. juli 2023 og har medført, at ClickOnce-apps, der allerede var installeret og markeret som "pålidelige", gentagne gange anmoder om installation, når de startes.

    For at håndtere dette problem har Microsoft givet en midlertidig løsning: Brugere, der påvirkes af dette ClickOnce-app-problem, rådes til at afinstallere den berørte applikation og derefter geninstallere den.

    Har I behov for hjælp er I velkommen til at kontakte vores It-support.