JMA A/S - Status side

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Vigtig information: Mulig problemer med print den 4. og 5. december 2024
  • Identificeret
    Identificeret

    I forbindelse med planlagte systemændringer hos Norlys natten til den 4. december og natten til den 5. december, kan nogle jer komme til opleve problemer med print fra DSM-systemet efterfølgende.

    Det skyldes at jeres faste IP-adresse ændres natten til den 4. december og natten til den 5. december af Norlys.

    Print fra DSM-systemet vil først fungerer igen, efter vi har opdateret vores systemer og genetableret VPN-forbindelsen til jer.

    Bemærk: Disse ændringer foretages af Norlys, og vi har hverken indflydelse på eller ansvar for dem. Norlys har informeret de berørte kunder direkte om ændringerne. (Se eksempel i vedhæftet bilag)

    Hvad skal I gøre?
    Hvis I modtaget information fra Norlys eller oplever udfordringer med print, bedes I sende jeres nye IP-adresse til vores IT-support tidligt om morgenen på it-support@jma.dk så vi kan få opdateret vores systemer hurtigst muligt.

    Du kan se din virksomheds nye faste IP-adresse efter opgraderingen på https://www.ip-adressen.dk/

Drift DSM 2009 - Operationel

100% - oppetid

Drift DSM 2016 - Operationel

100% - oppetid

Drift DSM Business Central - Operationel

100% - oppetid
100% - oppetid

Drift - Webhosting - Operationel

100% - oppetid

Drift - API Gateway - Operationel

100% - oppetid

Seneste meddelelser

Ingen meddelelser rapporteret for de seneste 7 dage

Vis meddelelseshistorik