I forbindelse med planlagte systemændringer hos Norlys natten til den 4. december og natten til den 5. december, kan nogle jer komme til opleve problemer med print fra DSM-systemet efterfølgende.
Det skyldes at jeres faste IP-adresse ændres natten til den 4. december og natten til den 5. december af Norlys.
Print fra DSM-systemet vil først fungerer igen, efter vi har opdateret vores systemer og genetableret VPN-forbindelsen til jer.
Bemærk: Disse ændringer foretages af Norlys, og vi har hverken indflydelse på eller ansvar for dem. Norlys har informeret de berørte kunder direkte om ændringerne. (Se eksempel i vedhæftet bilag)
Hvad skal I gøre?
Hvis I modtaget information fra Norlys eller oplever udfordringer med print, bedes I sende jeres nye IP-adresse til vores IT-support tidligt om morgenen på it-support@jma.dk så vi kan få opdateret vores systemer hurtigst muligt.
Du kan se din virksomheds nye faste IP-adresse efter opgraderingen på https://www.ip-adressen.dk/