Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.
Vi oplever fejl i vores FTPserver del
Løst
Operationel
Påbegyndt cirka 1 år siden Varede cirka 2 timer
Påvirket
Drift DSM 2016
Drift DSM Business Central
Drift DSM 2009
Opdateringer
Løst
Løst
We resolved the issue!
Overvåger
Overvåger
Hej
TDC har fixet fejlen.
Vi har igen forbindelser fra vores FTP server. Integrationer skulle virke igen. Hvis der er opgaver (planlægningsopgaver) eller andet som har brugt integrationen kan det være disse opgaver skal afvikles igen.
Identificeret
Opdatering
Hej
Vi har konstateret problemet i forbindelse med en klargøring af redundans på vores fiber som TDC lavede igår klokken 20.
TDC er informeret og er igang med at fejlsøge på fejlen
Vi opdaterer status igen klokken 11.
Identificeret
Identificeret
Vi oplever problemer med FTP overførsler til vores server. Dette påvirker Ikke Nav / BC i sig selv men følgende integrationer er ramt af dette
ordre integrationer
gamle håndscannere scanneres overførsler som kører FTP og ikke FTPS (denne fejl påvirker ikke usb scannere,PM80 og PM85 Scannere.
Filagent og foto overførsel via denne virker heller ikke