JMA A/S - Notice history

Bemærk: Oppetiden på siden er vejledende og ikke en faktuel repræsentation af reel nedetid. Reel nedetid monitoreres og rapporteres internt ved hjælp af værktøjer koblet direkte til vores hostingmiljøer.

Drift DSM 2009 - Operational

100% - uptime
May 2021 · 100.0%Jun · 99.96%Jul · 100.0%
May 2021
Jun 2021
Jul 2021

Drift DSM 2016 - Operational

100% - uptime
May 2021 · 100.0%Jun · 99.96%Jul · 100.0%
May 2021
Jun 2021
Jul 2021

Drift DSM Business Central - Operational

100% - uptime
May 2021 · 100.0%Jun · 99.96%Jul · 100.0%
May 2021
Jun 2021
Jul 2021
100% - uptime

Drift - Webhosting - Operational

100% - uptime
May 2021 · 100.0%Jun · 100.0%Jul · 100.0%
May 2021
Jun 2021
Jul 2021

Drift - API Gateway - Operational

100% - uptime
May 2021 · 100.0%Jun · 100.0%Jul · 100.0%
May 2021
Jun 2021
Jul 2021

Notice history

Jul 2021

Support
  • Completed
    9/07, 2021 at 09
    Completed
    9/07, 2021 at 09

    Maintenance has completed successfully.

  • Planned
    9/07, 2021 at 09
    Planned
    9/07, 2021 at 09

    Kære DSM bruger

    Vi har siden sommer sidste år oplevet en kraftig vækst i antallet af opkald ift. tidligere år og det er vi er rigtig glade for.

    Vi har i samme periode udvidet supporten fra en bemanding fra 2 til 6 kollegaer.

    Vi er klar over at nye kollegaer ikke kan svare på alt i de indledende måneder - vores erfaring er dog positiv.

    Nu er vi så optaget af at sikre, at I kunder ikke sidder i kø i for lang tid. Derfor har vi ansat Jeanette Pedersen til at tage de opkald, der er i overløb, så jeres problemstilling bliver noteret og håndteret af vores supportkollegaer. Dermed kan I komme hurtigt videre med jeres andre arbejdsopgaver.

    Derfor har vi valgt at bruge sommerperioden, hvor der normalt er mindre aktivitet, til at opøve kompetencer som står klar, når vi alle er tilbage fra sommerferie.

    I øvrigt:

    VI opfordrer jer til primært at kontakte os på support@jma.dk eller på vores supporttelefon.

    Du har også mulighed for at anvende JMAForum.dk. Kontakt Nicolaj Fiil Frandsen (nff@jma.dk), hvis du endnu ikke er oprettet på JMAforum.dk.

    Direkte henvendelser pr. mails eller mobil til vores kollegaer i supporten forsinker vores muligheder for at servicere jer med den fornødne hastighed.

    Vi opfordrer til, at der ikke bestilles nye brugere til oprettelse samme dag som de skal i brug, da der er behandlingstid pga. de nye licensregler.

Jun 2021

Opdatering til DSM BC
  • Completed
    13/01, 2022 at 12
    Completed
    13/01, 2022 at 12

    Maintenance has completed successfully.

  • Planned
    22/06, 2021 at 19
    Planned
    22/06, 2021 at 19

    Husk, at vi laver en programopdatering til DSM Business Central tirsdag den 22. juni 2021 mellem kl. 21.00-23.00. Du må ikke arbejde i systemet i dette tidsrum.

    Du kan finde releasebeskrivelsen allerede nu ved at logge ind på jmaforum.dk

    Vores support er klar ved telefonen på 8711 0000 fra klokken 8.00 onsdag den 23 juni 2021.

    In English:

    We are planning a program update for DSM Business Central on Tuesday, May 18 at 21.00-23.00. You can not work in the system during this time.

May 2021

Opdatering til DSM BC
  • Completed
    13/01, 2022 at 12
    Completed
    13/01, 2022 at 12

    Maintenance has completed successfully.

  • Planned
    18/05, 2021 at 19
    Planned
    18/05, 2021 at 19

    Husk, at vi laver en programopdatering til DSM Business Central tirsdag den 18. maj 2021 mellem kl. 21.00-23.00. Du må ikke arbejde i systemet i dette tidsrum.

    Du kan finde releasebeskrivelse allerede nu ved at logge ind på jmaforum.dk

    Vores support er klar ved telefonen på 8711 0000 fra klokken 8.00 onsdag den 19 maj 2021.

    In English:

    We are planning a program update for DSM Business Central on Tuesday, May 18 at 21.00-23.00. You can not work in the system during this time.

May 2021 to Jul 2021

Next